+36 30 471-3212
iroda@wagnerugyved.hu

Bemutatkozás

Dr. Wagner Ádám ügyvéd

Kedves Látogató!

Megtisztelő, hogy felkereste a honlapomat. Kérem, engedje meg, hogy bemutatkozzam, továbbá megosszak Önnel néhány információt magamról és az ügyvédi tevékenységemről.

Tanulmányok

Az ELTE-n szereztem jogi diplomámat, emellett pedig Szentpéterváron és Párizsban is folytattam egyetemi tanulmányokat. Az ELTE-s tanulmányok mellett a Bibó István Szakkollégium lakója és hallgatója is voltam, itt ismertem meg a feleségemet is közel két évtizede, aki nagyvállalati jogtanácsosként dolgozik. A párizsi Université Paris 1 Panthéon-Sorbonne intézményben posztgraduális fokozatot is szereztem.

Már az egyetemi éveim alatt beleszerettem az ügyvédi hivatásba, így az egyetem alatt gyakornokként, majd az egyetemet követő jelölti években különböző jónevű ügyvédi irodákban (Hidasi és Társai Ügyvédi Iroda, Nagy & Trócsányi Ügyvédi Iroda, Krasznai & Kollár Ügyvédi Iroda, Lehner Ügyvédi Iroda) tanultam meg a szakma fortélyait.

Szakterületek

A Wagner & Wagner Ügyvédi Irodát egy évtizede alapítottam. Irodánk az ügyfelek képviseletét a magyar mellett — igény szerint — angolul, oroszul és franciául látja el.

Szakterületeink részletes leírását az alábbi linkekre kattintva is elérheti:

Hogyan dolgozunk?

Az ügyvédi praxisban hosszú évek során szerzett szakmai tapasztalataimat, kapcsolatrendszeremet igyekszem Ügyfeleim érdekében kamatoztatni, Ügyfeleimet magas szinten képviselni büntetőügyekben és polgári ügyekben egyaránt. Az angolszász (amerikai, brit stb.) ügyvédi irodák sokszor választják jelmondatuknak, hogy „Clients First”, vagyis az Ügyfél az első. Ez két egyszerű szó, melyet én is hitvallásomnak tekintek az ügyvédi pályán.

Wagner & Wagner Ügyvédi Iroda | Entrance

Tevékenységünk alappillére az ügyfélközpontúság. Az ügyfél problémájának megoldására koncentrálunk, és addig haladunk előre, amíg a problémát meg nem tudjuk oldani. Azt nem tudjuk megígérni, hogy ez mindig sikerül, de azt igen, hogy mi csak akkor állunk le, ha az ügyfél azt mondja, hogy nem akar vagy tud továbbmenni. Végsőkig kitartunk az ügyfeleink mellett és lojálisak, hűségesek vagyunk hozzájuk. Soha, semmilyen körülmények között nem adjuk ki vagy áruljuk el egyetlen ügyfelünket sem.

Teljesen mindegy, hogy az ügyfél fiatal vagy öreg, gazdag vagy szegény, cég vagy magánszemély – minden ügyfelünk egyenlő, egyenlőként is kezeljük. Aki ilyen vagy olyan társadalmi státusza, vagy éppen a pénztárcája alapján más, kiemeltebb, VIP jogi szolgáltatást vár, mint amit bármelyik másik ügyfelünk kap, annak nem mi vagyunk a megfelelő ügyvédi iroda. Nálunk minden ügyfél VIP és a többi ügyféllel azonos magas színvonalú szolgáltatást kap tőlünk.

De örömmel teszem hozzá azt is, hogy az ügyfeleink többsége már hosszú évek óta tér hozzánk vissza különböző ügyeivel és ajánl engem és irodámat ismerőseinek is. Az irodámban mindenki felkészült és naprakész a jogszabályokból és ügyfeleink ügyeiből is.

A megbízhatóság számunkra azt is jelenti, hogy ügyfeleink számíthatnak arra, hogy az iroda vezetőjeként elérhető vagyok a megbízóinknak, és ha bármi miatt éppen nem sikerül kapcsolatba lépni velem (pl. mert más ügyféllel tárgyalok, bíróságon vagyok, vagy éppen a kislányaimat pesztrálom), akkor is mindig visszahívom a megbízóimat.

Nem stílusunk alaptalanul biztatni az ügyfeleket és ígéreteket tenni, különösen olyanokat nem, melyek az ügy pozitív kimenetelére vonatkoznak, de büszkék vagyunk arra, hogy azt a kevés dolgot, amit ügyvédként egyértelműen meg tudunk ígérni, azt mindig megtartjuk. Ha azt mondom egy ügyfélnek, hogy visszahívom hamarosan, vagy a beadványa készen lesz a következő hétre, vagy a jogi véleményt megkapja 5 napon belül, akkor az úgy is lesz. Mi mindig elérhetőek vagyunk Ügyfeleinknek és mindig vissza is hívjuk őket.

A megbízhatóság azt is jelenti, hogy fontosnak tartom, az Ügyfeleim ismerjék a saját ügyük irodám általi jogi bonyolítását, folyamatosan tájékoztatva legyenek és tudjanak róla, hogy mi történik éppen. Ennek első lépése, hogy már az ügyféllel folytatott első konzultáció során igyekszem, igyekszünk érthetően, egyszerűen és lényegretörően ismertetni a jogi lehetőségeket.

Elképzelhető, hogy ennek során hibázom vagy hibázunk, és kicsit bonyolultan vezetem elő az álláspontomat, de ilyenkor mindig legalább tízszer megkérdezem az ügyfelet, hogy megértette-e, amit elmondtam és egyetért-e vele. Ha pedig nem jól érthető, amit elmondtam, az nem az ügyfél hibája, hanem az enyém, amit ilyenkor igyekszem azonnal kijavítani, és úgy kommunikálni, hogy amit mondok, az könnyebben emészthető legyen.

Miután közösen átbeszéltük, hogy hogyan tovább és megbízást kapunk a képviseletre, az ügyfél minden irodánk által tett lépésről tudni fog, sőt az ügyfél nevében semmilyen beadványt nem küldünk ki sem büntető-, sem polgári ügyben, vagy akár peren kívüli egyeztetések folyamán, amit előzetesen a megbízónk el nem olvasott, és jóvá nem hagyott, legalább e-mailben.

Arra is nagy hangsúlyt fektetek, hogy ha az ügyfeleink valamely ügyében jön bármilyen irat pl. bíróságtól, másik ügyvédtől, rendőrségtől stb., akkor az – általában e-mail útján – az ügyfélnek 1-2 napon belül kiküldésre kerüljön. A lényeg: fontosnak tartom, hogy az ügyfél mindig, mindenről tudjon. Ez a bizalom egyik legfontosabb összetevője ügyvédi irodánk irányába.

Gyakori kérdések az ügyvédi tevékenységről

Az ügyvédi tevékenység során sok új ügyfelünk esetében szembesültünk már azzal, hogy soha nem jártak még ügyvédnél, és nem igazán van ismeretük magáról az ügyvédi tevékenységről, arról, hogy hogyan kell kiválasztani és megbízni egy ügyvédet, vagy hogy melyik fogalom mit jelent. Igyekeztünk ezen azzal segíteni, hogy a honlapon létrehoztunk egy oldalt az ügyvédi tevékenységgel kapcsolatos általános kérdéseknek, melyet ide kattintva lehet elérni.

Amihez értünk és amihez nem

Ügyvédként az ember szeretné elhinni magáról, hogy mindenhez ért, de, hogy őszinte legyek, én nem szeretném, hogy bárki azt gondolja, hogy irodámban a jog minden területén ugyanolyan jók vagyunk, vagy a jog minden területével egyaránt szívesen foglalkozunk. Az elmúlt évtized során mi is specializálódtunk meghatározott területekre és míg pl. a kártérítési, különösen a nemzetközi kártérítési ügyek specialistáinak tartjuk magunkat, ugyanezt nem mondhatjuk el a közbeszerzési jogról, annak ellenére sem, hogy a feleségem pl. közbeszerzési szakjogász. Ezért igyekeztünk külön összeszedni néhány olyan jogterületet, melyekkel hozzáértés, illetve motiváció hiányában, vagy morális alapon nem foglalkozunk.

Publikációs tevékenység

Az iroda alapítása óta heti rendszerességgel jogi témájú cikkeket publikálok, a nagy tekintélyű RingierAxelSpringer kiadó által megjelentetett Kiskegyed c. nyomtatott lapban, valamint a Kiskegyed és Blikk közös online kiadványában. Ezenkívül a művészeti tematikájú Premier Magazin ügyvédjeként negyedévente hosszabb jogi témájú írásaim is megjelennek. Folyamatosan bővülő cikkeink és sajtómegjelenéseink listája az Ügyvéd válaszol oldalon érhető el.

Helyszín

Az irodám az Óbuda Gate Regus irodaházban, Budapest szívében, a Duna partján, a budai oldalon található, néhány lépésre a Margit hídtól. Az irodaházon olyan cégekkel osztozunk, mint a Google Magyarország vagy a L’Oréal. Irodám gépjárművel és tömegközlekedési eszközökkel egyaránt könnyen elérhető.

Ha Önnek hatékony jogi képviseltre van szüksége a fenti szakterületek valamelyikén, hívjon most!

Látogasson el a Kapcsolat oldalra, vagy keressen minket a következő elérhetőségeken:

Vezetékes telefon: +36 1 337-6518
Mobiltelefon: + 36 30 471-3212
E-mail: iroda@wagnerugyved.hu

Copyright © 2024 Wagner & Wagner Ügyvédi Iroda Budapest — Powered by Wordpress

Ezt a honlapot a Budapesti Ügyvédi Kamarában bejegyzett Wagner & Wagner Ügyvédi Iroda tartja fenn az ügyvédekre vonatkozó jogszabályok és belső szabályzatok szerint, melyek az ügyféljogokra vonatkozó tájékoztatással együtt a www.magyarugyvedikamara.hu honlapon találhatóak.